Najčastejšie otázky

Ak odpoveď nenájdete tu, pozrite si aj najčastejšie otázky na
ikea.sk.

Čo vás o klube IKEA Family najviac zaujíma?

Ako získam kartu IKEA Family?
Najjednoduchšie je zaregistrovať sa on-line. Môžete to však urobiť aj v kiosku v obchodnom dome IKEA. Kartu IKEA Family vám zašleme na e-mail.
Kde si môžem kartu IKEA Family vyzdvihnúť?
Po registrácii vám kartu zašleme na e-mail. Okrem toho si ju nájdete aj v profile, a ak chcete, môžete si ju vytlačiť v kiosku v obchodnom dome IKEA.
Existuje aj elektronická verzia karty IKEA Family?
Áno, a budeme veľmi radi, ak ju budete používať. Pošlite si ju zo svojho profilu na e-mail alebo si ju uložte v podobe QR kódu. Prípadne stačí, ak pri pokladni ukážete číslo svojej karty alebo QR kód, ktorý sa nachádza na konci každého newslettra.
Ako môžem získať narodeninový darček pre svoje deti?
Stačí, ak vo svojom profile člena IKEA Family vyplníte dátumy narodenia svojich detí.
Od koľkých rokov môžem byť členom IKEA Family?
Členom IKEA Family sa môžete stať od 18 rokov.
Je niečo, čo vám o klube IKEA Family nie je jasné?
Napíšte nám na ikea.info@ikea.com, radi odpovieme na všetky vaše otázky.

Členstvo v klube IKEA Family

Ako sa môžem stať členom IKEA Family?
Najjednoduchšieje zaregistrovať sa on-line. Môžete to však urobiť aj v kiosku v obchodnom dome IKEA.
Od koľkých rokov môžem byť členom IKEA Family?
Členom IKEA Family sa môžete stať od 18 rokov.
Ako si môžem doplniť údaje do profilu IKEA Family?
Prihláste sa na www.ikea-family.sk. Podarilo sa? Výborne! Teraz kliknite na záložku „Osobné údaje“. Tu upravte všetko, čo potrebujete. Nezabudnite skontrolovať, či ste zadali správnu e-mailovú adresu. Ak vám nechodí newsletter, aktivujte si jeho zasielanie. Posielame samé dobré správy!
Nedá sa mi prihlásiť do profilu. Čo mám robiť?
Nič sa nedeje, to sa občas stáva. Ak si pamätáte e-mail, ktorý ste použili pri registrácii, alebo viete číslo svojej karty IKEA Family, kliknite na „Nemám/neviem heslo“. Okrem toho môžete prepojiť svoj účet IKEA Family s účtom na Facebooku a uľahčiť si tak prihlasovanie.
Nepamätám si heslo ani prihlasovací e-mail. Čo mám robiť?
Zavolajte nám na 02/48 22 61 11. Spoločne to skúsime vyriešiť.
Ako môžem zrušiť členstvo v klube IKEA Family?
Veľmi nás mrzí, že uvažujete o zrušení svojho členstva v klube IKEA Family. Ak ho chcete zrušiť, prihláste sa do svojho profilu na www.ikea-family.sk. a potvrďte zrušenie.
Ak som členom IKEA Family, príde mi katalóg automaticky do poštovej schránky?
Sme ohľaduplní k životnému prostrediu, a preto už katalóg nerozvážame. Máte však možnosť vyzdvihnúť si ho v obchodnom dome IKEA.

Karta IKEA Family

Ako získam kartu IKEA Family?
Najjednoduchšie je zaregistrovať sa on-line. Môžete to však urobiť aj v kiosku v obchodnom dome IKEA. Kartu IKEA Family vám zašleme na e-mail.
Kde si môžem kartu IKEA Family vyzdvihnúť?
Po registrácii vám kartu zašleme na e-mail. Okrem toho si ju nájdete aj v profile, a ak chcete, môžete si ju vytlačiť v kiosku v obchodnom dome IKEA.
Existuje aj elektronická verzia karty IKEA Family?
Áno, a budeme veľmi radi, ak ju budete používať. Pošlite si ju zo svojho profilu na e-mail alebo si ju uložte v podobe QR kódu. Prípadne stačí, ak pri pokladni ukážete číslo svojej karty alebo QR kód, ktorý sa nachádza na konci každého newslettra.
Stratil(a) som kartu IKEA Family. Čo mám robiť?
Kartu IKEA Family máte stále uloženú vo svojom profile a nájdete ju aj na konci každého newslettra. Plastovú kartu si ľahko opäť vytlačíte v kiosku v obchodnom dome IKEA. Okrem toho si ju môžete preposlať na e-mail alebo si ju uložiť v podobe QR kódu. Potom ju už určite nestratíte.
Chceli by sme mať dve karty na jeden účet. Dá sa to?
Karta IKEA Family je neprenosná a smie ju používať iba osoba, ktorej meno je na karte vytlačené.

Zľavy a výhody

Ako môžem získať narodeninové darčeky pre svoje deti?
Stačí, ak vo svojom profile člena IKEA Family vyplníte dátumy narodenia svojich detí.
Aký darček dostanú deti na narodeniny?
Pre deti máme k narodeninám kupón na tortičku, 5 detských peňazí a tričko, na ktorom je každý rok iný motív.
Dostávajú členovia IKEA Family nejaké odmeny?
Verným a aktívnym členom IKEA Family posielame raz za rok poďakovanie v podobe prekvapenia, ktoré im príde na e-mailovú adresu uvedenú pri registrácii.
Aké zľavy majú členovia klubu na jedlo v Reštaurácii IKEA a v Obchodíku so švédskymi špecialitami?
V reštaurácii ponúkame vždy jedno hlavné jedlo za zvýhodnenú cenu pre členov IKEA Family. Okrem toho za zvýhodnenú cenu ponúkame aj vybrané švédske špeciality v našom obchodíku. Ponuka sa mení každý mesiac.
Ako často sa mení ponuka zľavnených výrobkov?
Nové výrobky za zvýhodnenú cenu pre členov IKEA Family máme každý mesiac. Ich prehľad nájdete na www.ikea-family.sk/ponuky.
Čo je digitálny pokladničný blok?
Ak pri platení v obchodnom dome IKEA alebo on-line použijete svoju kartu IKEA Family, všetky pokladničné bloky sa vám budú ukladať v profile v digitálnej podobe. Už si doma nemusíte odkladať každý papierový pokladničný blok.
Dokedy môžem zakúpený tovar vrátiť? Čo ak je nábytok už zmontovaný?
Ak by ste so svojím nákupom neboli spokojní, výrobky môžete bez uvedenia dôvodu vrátiť do 365 dní. A digitálny pokladničný blok to celé výrazne uľahčí. Ak vraciate nepoužitý a nepoškodený tovar v pôvodnom obale, vrátime vám kúpnu cenu v plnej výške rovnakým spôsobom, akým prebehla pôvodná platba. Ak vraciate tovar už zmontovaný alebo v poškodenom obale, IKEA má právo vrátenie odmietnuť alebo vám vyplatí iba časť pôvodnej ceny.
Čo keď niečo poškodím pri montovaní nábytku? Ako funguje princíp „Ojoj, niečo sa nepodarilo“?
Keď počas prepravy alebo montáže niečo poškodíte, do 14 dní od nákupu vám to vymeníme. Ak je poškodený celý výrobok, vrátime vám plnú sumu v podobe refundačnej karty. Ak poškodíte časť výrobku, nájdeme vám náhradný diel. Podmienkou je načítanie karty IKEA Family pri nákupe.
Môžem princíp „Ojoj, niečo sa nepodarilo“ uplatniť aj v prípade, že som mal(a) objednané dopravné alebo montážne služby?
Ak sa výrobok poškodil počas poskytovania služieb IKEA, poškodený výrobok treba riešiť v rámci reklamácie. Ak ste výrobok poškodili počas vlastnej montáže, ale doručenie sme zabezpečovali my, lehota na využitie princípu „Ojoj, niečo sa nepodarilo“ sa počíta odo dňa prevzatia tovaru.
Ojoj, niečo sa nedpodarilo? Ak náhodou poškodím novú kuchynskú pracovnú dosku na mieru, vymeníte mi ju?
Nie. Inštalácia pracovnej dosky na mieru si vyžaduje istú odbornosť. Ak dosku počas inštalácie poškodíte, nie je možné ju vymeniť.
V akých ďalších prípadoch nie je možné uplatniť “Ojoj, niečo sa nepodarilo”?
Táto výhoda sa nevzťahuje na metrový textil, použité výrobky (Kútik so zľavneným tovarom, Druhý život nábytku), vianočné stromčeky, spotrebiče, nákupy hradené darčekovou kartou IKEA a ani na nákupy v Kaviarni IKEA, Bistre IKEA, Obchodíku so švédskymi špecialitami a Reštaurácii IKEA.
Ako môžem využiť zľavy v partnerských obchodoch a e-shopoch?
Pre členov IKEA Family sme dohodli zľavy u našich partnerov. Spôsob uplatnenia zistíte po prihlásení do svojho profilu.

Losík a podujatia pre deti

Aké sú pravidlá platenia detskými peniazmi – LOSÍKMI?
Vyberte si z Losíkovej ponuky, ktorá sa mení dvakrát ročne. Keď si našetríte, príďte do obchodného domu IKEA, nájdite vybraný výrobok a pri pokladni vopred ohláste platbu LOSÍKMI. Nezabudnite sa preukázať kartou IKEA Family. LOSÍKY si môže uplatniť iba dieťa vo veku 1 – 15 rokov.
Kde môžu deti získať detské peniaze LOSÍKY?
V detskom kútiku, reštaurácii, na podujatiach pre deti a ako narodeninový darček. Viac informácií nájdete na www.ikea-family.sk/losik.
Ako sa môžem prihlásiť na semináre alebo podujatia pre deti IKEA?
Sledujte ponuku podujatí pre deti na stránke www.ikea-family.sk/podujatia-v-ikea. Na väčšinu podujatí sa netreba vopred registrovať. Ak áno, nájdete tu aj registračný formulár.